7 lut 2014

MEGA WYZWANIE FOTO 2013 - WIELKI FINAŁ :)

Policzyłam głosy, zdjęcia i co tylko się dało i są już wyniki!

Zdecydowanie największą aktywność w fotografowaniu świata wykazały  
Czarna Dama, Greenfrog oraz Sabi i do samego końca trzymały nas w niepewności. Okazało się, że aby wyłonić zwyciężczynię nie wystarczyło zliczyć liczbę głosów, gdyż aż w dwóch przypadkach była jednakowa! Uciekłam się więc do dodatkowego zabiegu - zliczyłam ilość zdjęć poszczególnych uczestników, na które oddane były głosy! Tak więc ocenie podlegały trzy kryteria (miejsca od 1 do 4):

1. Ilość zdjęć dodanych do całego wyzwania (21-21-21-15)
2. Łączna liczba głosów na zdjęcia uczestnika (18-18-10-10)
3. Ilość zdjęć uczestnika, na które oddano głosy (13-12-9-8)

A oto szczegółowe wyniki:



Nagrody, głównie książkowe, opisałam szczegółowo tutaj.
Pora na ich rozdanie, jak obiecałam, uczestnicy mogą sami wybrać numer nagrody!

A wyboru dokonywać będą kolejno:

3. Sabi
oraz
 bo choć dołączyła do nas później, pozostała bardzo czynna do samego końca zabawy.


Wyboru nagrody proszę dokonać wpisując jej numer w komentarzu pod postem o nagrodach, a następnie w mailu do mnie podać swój adres, przesyłki zostaną dostarczone pocztą.
Gratuluję!

6 komentarzy:

  1. Ale miło, mam drugie miejsce :) Dzięki za świetną zabawę.
    Wiem, że wybieram jako druga, ale komentarz piszę już teraz :)
    Jeżeli Greenfrog nie będzie chcieć, to ja poproszę zestaw nr 5 czyli trzy filmy
    "Sweeney Todd"
    "Ciacho"
    "Nothing to lose"
    Jeżeli jednak wybierze to Greenfrog, to ja wtedy poproszę zestaw nr 7 czyli puzzle i filtr wodny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent doszedł bardzo, bardzo Ci za wszystko dziękuję :)

      Usuń
  2. jej super:)
    ja poproszę :
    NR 7
    Puzzle 3D
    Filtr wodny
    Dziękuję:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ;) Szkoda tylko, że usunęły się moje pierwsze zdjęcia (a w zasadzie pewnie ja je przez przypadek usunęłam, kiedy "zmieniałam" mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo i gratuluję!
    Aleksandro, wybierz jeszcze numer nagrody: nr1 (książka), nr4 (filmy) czy nr6 (audiobooki)?

    OdpowiedzUsuń