3 gru 2013

BUSUU - fajna platforma do nauki języków

Niedawno rozpoczęłam naukę kolejnego języka, tym razem niemieckiego. Mój drugi język to angielski, ale w dzisiejszych czasach to za mało, więc zaplanowałam kolejne: niemiecki i hiszpański.
Trafiłam na bardzo fajną stronkę do nauki języków, którą serdecznie polecam:

 - jak wejdziesz tędy i zarejestrujesz się, dostanę dostęp do dodatkowych ćwiczeń :)

Kurs można dopasować do swojego aktualnego poziomu (ja musiałam zacząć od A1, czyli kompletna noga...) Materiał podzielony jest na rozdziały tematyczne, a dodatkowo na sekcje: słownictwo, gramatyka, dialogi, pisownia, wymowa oraz powtórki z rozdziałów i działów. Z biegiem nauki rośnie nasze drzewo językowe i pięknie rozwija się cały ogród :) Fajną rzeczą jest, że inni użytkownicy platformy pomagają nam sprawdzając nasze zadania i poprawiając je, są to osoby posługujące się od urodzenia językiem, którego się uczysz. Ty możesz również pomagać obcokrajowcom uczącym się polskiego! Świetna zabawa i dużo satysfakcji!

Schöne Grüße!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz