8 lis 2013

MEGA wyzwanie FOTO - temat 15 - SPORT

Temat na najbliższy tydzień to "SPORT"
Przypominam, że zasady i wszelkie szczegóły dotyczące całego wyzwania znajdują się tutaj.

Pora jesienno-zimowa sprzyja gromadzeniu się kilogramów, więc pora na zintensyfikowanie działań fizycznych. Pora na sport!
Co robicie, aby zachować formę?
Ja staram się biegać, ale kiepsko mi to raczej idzie, jakoś starsznie cierpię, chyba jednak to nie dla mnie... Za to lubię jeździć na rowerze, na rolkach, ćwiczę jogę oraz pilates, co mi dużo bardziej odpowiada. No i grywam w bilard (pool). Niby sport, ale od tego nie schudnę, zwłaszcza, że konkurencją towarzyszącą jest beer-lifting :)






4 komentarze:

  1. haha, konkurencja towarzysząca mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznaję się bez bicia, że wrzuciłam zdjęcie, które nie było zrobione specjalnie na wyzwanie, ale było robione niedawno i bardzo mi tutaj pasuje ;)

      Usuń
    2. no właśnie do tej pory nie dostałam adresu :/ chyba napiszę maila do tej kuzynki mamy Arturka...
      i nie mam pojęcia, czy inne rzeczy się nadają, ale myślę, że tak. Ale o szczegóły trzeba by zapytać tej kuzynki...

      Usuń
  2. O jak ja dawno nie grałam w bilarda, zdaje się że lata świetlne temu, a to fajny sport :)

    OdpowiedzUsuń