20 wrz 2013

MEGA wyzwanie FOTO - temat 8 - LUDZIE

Temat na najbliższy tydzień to "LUDZIE"
Przypominam, że zasady i wszelkie szczegóły dotyczące całego wyzwania znajdują się tutaj.

U mnie nadal fascynacja Londynem. Tylu przeróżnych ludzi w jednym miejscu, nie można spotkać w wielu miastach na świecie. Londyn to przepiękny kulturowy mix. Już podóż metrem z lotniska do centrum daje przedsmak tego, co w centrum miasta odbywa się codziennie. Ten istny przelewający się tłum ludzi, nazwałam RZEKĄ ŻYCIA, to trzeba zobaczyć, to nie to samo co jakikolwiek tłum w innych miastach... Pozornie wygląda jak masa osób zmierzających w różnych kierunkach, ale m.in. dzięki perfekcyjnej organizacji londyńskiego metra ten tłum wygląda jakby był zaplanowany co do cala, osoby mijają się, przenikają się wręcz, jakby ktoś sterował tym zjawiskiem i żadna sekunda nie jest zmarnowana. Jednocześnie widać w tym codziennym pośpiesznym ruchu jakiś spokój, każdy zna swoją rolę i się jej trzyma.

 
Były momenty, że obawiałam się robić zdjęcia przechodniów, nie wiedziałam, czy ktoś nie będzie mi tego miał za złe, jednak z reguły nikt się tym nie przejmował, a niektórzy nawet reagowali bardzo przyjaźnie i entuzjastycznie, co widać na przykładzie promiennej dziewczyny przechodzącej przez ulicę, która spotkała się oko w oko z moim obiektywem i pięknie się uśmiechnęła :) Dziękuję Ci nieznajoma!
 

Mieszkańcy ulic...


Tuyryści różnych narodowości...

 
Tłum płynący do pracy, z pracy i w tysiącach innych nieodgadnionych destynacji... RZEKA ŻYCIA
 





2 komentarze:

  1. w Londynie jest mega mieszanka kulturowa, jeszcze nigdy w życiu nie widziałam tylu różnych ludzi w jednym miejscu :)
    świetne zrobiłaś zdjęcia :) bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie - wyróżnia się jakaś pani, która się uśmiecha :) bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko Ci pozazdrościć takiej podróży, zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń