13 wrz 2013

MEGA wyzwanie FOTO - temat 7 - PODRÓŻ

Temat na najbliższy tydzień to "PODRÓŻ"
Przypominam, że zasady i wszelkie szczegóły dotyczące całego wyzwania znajdują się tutaj.

U mnie podróż do Londynu. Piękne, nadzwyczaj kolorowe miasto. Pełne historii, nowoczesności i wszelkiego rodzaju kontrastów. Wielbiące własną kulturę, historię, tożsamość narodową. Symbole tego widać na każdym kroku, wszechobecne flagi, plakaty, znaki na pamiątkach dla tyurystów. Metro to nie tylko środek transportu, nawet znak londyńskiego metra jest już niemal międzynarodowym symbolem.




W wielu miejscach można znaleźć ławki, każda inna, każda piękna, często są "dedykowane" konkretnym osobom, społecznościom, wydarzeniom.




W tym mieściej jest miejsce również na inne kultury, bo to kolebka uniwersalności, akceptacji, wolności. Powyżej wystawa karawany osiołków w katedrze St. Paul's w interpretacji egipskich artystów.








3 komentarze:

  1. Wspaniałe zdjęcia. Wszędzie tam byłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak :) Spędziłam cały tydzień w Londynie, było bajecznie! Uwielbiam to miasto, jego kolorystykę i energię jaką tętni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałam, tworząc nowy temat, że niektórzy mogą mieć problem z realizacją, poza okresem wakacyjnym. Ja akurat byłam w delegacji (spryciula ;)), ale widzę, że wszyscy sobie radzą: środki lokomocji, pocztówki, sygnalizacja do startu w dalszą podóż, nawet jeśli nie jest ona daleka...
    Wszelkie podróże kształcą, więc zawsze warto w nie wyruszać, jak tylko możemy.

    OdpowiedzUsuń