6 wrz 2013

MEGA wyzwanie FOTO - temat 6 - ZMIANA

Temat na najbliższy tydzień to "ZMIANA"
Przypominam, że zasady i wszelkie szczegóły dotyczące całego wyzwania znajdują się tutaj.



Moje zdjęcia na obecny oraz przyszłotygodniowy temat pojawią się dopiero za jakieś 2-3 tygodnie. Ze względu na rozliczne wyjazdy służbowe mój dostęp do internetu oraz aparatu fotograficznego jest mocno ograniczony.
Dodaję trzy kolejne tematy, zastanawiajcie się i czekajcie na wenę, a ja wyjeżdżam pracować...

Życzę Wam miłej zabawy fotograficznej i do zobaczenia!!


Już wróciłam, nadrabiam zaległości zdjęciowe - na pierwszy ogień idzie temat ZMIANA.
U mnie stare i nowe budownictwo. Jak architektura zmieniła się poprzez wieki.... Od filigranowych kamieniczek z cegły, dopracowanych w każdym szczególe, budowanych w pocie czoła katedr i innych budowli z masywnymi filarami...
...po domy ze szkła.
Niejednokrotnie ze sobą sąsiadują wymuszając refleksję nad upływem czasu. Niby długo, a tak naprawdę niewiele...

 
 




 










4 komentarze:

  1. Ojej xxx, jak to rozumieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie... ja z tym samym zapytaniem...
    Ze rozmiar?? że niewiadoma?? że róbta se co chceta??

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie.... za chwilę zmieniam... wyjechałam niespodziewanie bez dostępu do internetu i się automatycznie opublikował niedokończony post... Bardzo Was przepraszam za to opóźnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kontrast z tymi budynkami :) Swoją drogą super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń