30 sie 2013

MEGA wyzwanie FOTO - temat 5 - ZAPACH

Temat na najbliższy tydzień to "ZAPACH"
Przypominam, że zasady i wszelkie szczegóły dotyczące całego wyzwania znajdują się tutaj.


Sfotografować zapach? Oczywiście nie da się, to nasze oczy widzą przedmiot, a wyobraźnia "dorabia" resztę. Dla mnie królestwo zapachów to zioła do kuchni. Aktualnie mam niemalejącą fascynację rozmarynem i szałwią. Ta druga dziś jest bohaterką zdjęcia wyzwaniowego.




Jaki jest Twój ulubiony zapach? Mój, może się zdziwisz, to aromat świeżo zerwanych z krzaka liści pomidorów :)




3 komentarze:

  1. Oooo, ja tez uwielbiam zapach przypraw, wtedy takie fantastyczne zapachy unoszą się w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcie, patrząc na tę szałwię czuję jej zapach.

    Ja również dodałam swoją fotografię, tym razem to aromat pomarańczowy.

    Pozdrawiam,
    Ginny

    P.s. Obserwuję Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapach szałwi <3
    http://uszatkaa.blogspot.com/

    jako że twój blog jest fajny i naprawdę bym tu wpadała to wyskoczę z propozycją: moze obserwujemy? :D jeśli tak zaobresuj i napisz że już a ja zaraz się na 100% odwdzięcze :3

    OdpowiedzUsuń