19 maj 2013

WYZWANIE FOTO - DZIEŃ 7 - KOLEKCJA

Siódmy, już ostatni dzień majowego wyzwania fotograficznego. Temat na dziś: KOLEKCJA.
Jeśli dopiero dziś do mnie trafiłeś, dołącz, szczegóły wyzwania znajdują się tutaj.

Przy okazji zakończenia tego wyzwania dziękuję wszystkim uczestnikom, jest mi bardzo miło, że zechcieliście wziąć  ze mną udział w mojej ulubionej zabawie :) Nie było nas wiele, ale myślę, że z czasem grono się powiększy. Jednocześnie chciałabym poinformować Was o moim nowym pomyśle. Już wkrótce rozpocznę MEGA WYZWANIE FOTO, które będzie trwało aż do końca roku 2013! Na wykonanie zdjęcia z każdego tematu będzie cały tydzień, co pozwoli na lepsze przemyślenie i zaplanowanie fotografii i nie będzie aż tak wymagające jak codzienne. Bądźcie ze mną! Przewiduję upominki ;) Więcej info już niebawem w osobnym poście w przyszłym tygodniu.

KOLEKCJA: filmy, głównie seriale, od których byłam uzależnione przez kilka ostatnich miesięcy, ślad po uzależnieniu pozostał jedynie na półce. Oraz książki, miłość życia. Nigdy się nie nudzą. Książka to przyjaciel idealny. Można go mieć kiedy się chce ;) Zdjęcia nie pokażę, bo mam bajzel.


Moja kolekcja storczyków wciąż rośnie, zaczyna brakować już miejsc na parapetach.
Powyżej tylko aktualnie kwitnące okazy.






Polecam narzędzie inLinkz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz