13 maj 2013

WYZWANIE FOTO - DZIEŃ 1 - ONA

Polerujcie obiektywy, zaczynamy foto-czelendż!
Przez 7 dni od dziś będziemy robić codziennie jedną fotę na zadany temat. Ale frajda!
Szczegóły wyzwania znajdują się tutaj.
Pierwszy temat na dziś: ONA


Mieszkam z samymi facetami, więc nie miałam żadnej żywej onej pod ręką :)
Szykowna i elegancka, ale jaka nieprawdziwa... Chciałabym zrozumieć czemu małoletnie do nich tak niezmiennie wzdychają...

A jak Wam się kojarzy tak ogólne słowo ONA? Mieści tak wiele... całą kobiecość tego świata!

Żeby nikogo nie zdziwiło moje zdjęcie wśród poniższych, wytłumaczę. W opcjach InLinkz ustawiłam głosowanie od 26 do 31 maja. Dodałam swoją fotę, bo też chcę w nim wziąć udział. Nie mam pojęcia jak to będzie działało, bo pierwszy raz korzystam z tego narzędzia, ale już mi się podoba. Z tego co zrozumiałam, do 26 maja będzie można dodawać zdjęcia do poszczególnych dni wyzwania, a następnie dodawanie linków zostanie zamknięte, a rozpocznie się głosowanie. Wspólnie zobaczymy jak to działa :)



Polecam narzędzie inLinkz!

2 komentarze:

  1. Cyknę jakąś foteczkę dziś, tylko muszę pomyśleć nad interpretacją :) Albo bez inter. poprostu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia - -kobieta ma wiele twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń