12 maj 2013

7 day Photo Challenge na "Sen Mai" po raz drugi!

Poprzednia edycja foto u Uli spodobała mi się, więc biorę udział ponownie. Jak zwykle spóźnialska, zaczynam w przedostatni dzień... Trudno to nawet spóźnieniem nazwać, to tak jakby przyjść do kina na napisy końcowe... cała ja.



OK, będę nadrabiać zaległości. Do dzieła! A żeby nie było zbyt normalnie, to będzie w innej kolejności :) A co!

DZIEŃ 6:     Miasto

 

Co jakiś czas mam napady malowania. Mniej więcej z częstotliwością raz na pierdyliard lat. Dawno się żaden nie zdarzył, więc oczekuję następnego ze zniecierpliwieniem. Pewnego razu spod pędzla wyszło miasto, stoi dumnie w salonie na sztaludze.
Nazwane - - vertical city - -
Bardzo je lubię.




DZIEŃ 4:     Owoce

 




DZIEŃ 1:     Moja fryzura

 

To co mam na głowie trudno zwykle nazwać fryzurą. Włosy mam, jak najbardziej, jednak w stanie dość naturalnym, czyli puszczone na żywioł ;)

Lekki bajzel na czaszce, ale fajnie się kojarzy z ogniem!




DZIEŃ 3:     Maj

 

Maj to kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty. U mnie nowość, pomarańczowe Ornithogalum. Bardzo energetyczny kolor, zwłaszcza, że rośnie w donicze o tym samym odcieniu. Słyszałam, że jak przekwitnie, można wysadzić do ogrodu. Super.




DZIEŃ 7:     Buziak

 

Słowo buziak kojarzy mi się z małym dzieckiem. Twarz dziecka to "buziak" :)
Jednak moje foto to buziak w sensie pocałunku. Nie za duży, po prostu CMOK :)



 

DZIEŃ 5:     Szczegół

 



DZIEŃ 2:     Ulubiony kolor


Wszystkie kolory są moje ulubione :)
Natomiast nigdy nie lubiłam połączenia złótego i fioletu, ale kwiatom wszystko wolno! I świetnie im to wychodzi :)




Ponieważ zabawa z fotografią jest przednia,wystartowałam MAJOWE WYZWANIE FOTO również u siebie.


Niniejszym Panna Pikotka zaprasza do udziału w spontanicznym, acz kreatywnym pstrykaniu od 13-go do 19-go. Szczegóły w tym poście.



5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pięknie Wam dziękuję! Te słowa są jak miód dla artystki-amatorki ;)

      Usuń
  2. ooooo! nasze wroclawskie krokusiki!
    Fajne interpretacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz też mi się spodobał. Na pewno powiesiłabym go sobie dumnie, gdybym potrafiła tak malować. :) Kwiatom wszystko wolno, racja.

    OdpowiedzUsuń