16 kwi 2013

'Róbmy swoje' - identyfikacja kluczy


Lubię duże breloki, bo łatwo je znaleźć :) Zdecydowałam się stworzyć dedykowane zawieszki do kluczy do różnych miejsc w moim obejściu: dom, garaż, piwnica, szopa. Poniżej proste instrukcje.






Użyłam "obrączek" plastikowych z butelek pet (5l), metalowego kółka do kluczy, resztek włóczek bawełnianych, plastikowej "szybki" (można je znaleźć w opakowaniach artykułów spożywczych lub kosmetycznych) oraz uprzednio przygotowanych, wydrukowanych zdjęć miejsc, do których klucze pasują. Nożyczki i szydełko odpowiednie do użytej włóczki.


Plastikowe kółka powlekłam włóczką, każde innym kolorem, wyszło około 50 półsłupków, może to być inna liczba, ale powinna być identyczna dla obu kółek.



Pomiędzy nimi dopasowałam zdjęcia, z obu stron przykryte "okienkami".




Połączyłam oba kółka za pomocą słupków (50) i za pomocą kilku oczek łańcuszka zamocowałam metalowe kółko i klucze.



Pierwszy gotowy, zrobię cały komplet :)

2 komentarze: