10 kwi 2013

Dostałam wyróżnienie!

Mój blog został wyróżniony przez Magdę Z z "domowego kącika". Bardzo mi miło i dziękuję za ten zaszczyt.




Nie przepadam za "łańcuszkami", ale jak już ktoś docenił moją pracę, odwdzięczę się odpowiedziami na zadane mi pytania: 
  1. wiosna czy lato??
    Lubię lato, ale zimą wystarczy nawet wiosna...
  2. słońce czy cień??
    W lecie cień, przez resztę roku zdecydowanie słońce. Uwielbiam światło słoneczne, ale w lecie nie lubię się smażyć, więc w cieniu jest idealnie!
  3. wschód czy zachód słońca??
    Jestem nocnym markiem, więc wschodu słońca nie widuję zbyt często, bo lubię długo spać. Zachód.
  4. sprzątanie czy gotowanie??
    Też mi wybór... ;) Ale jak już, to gotowanie. Tyle, że wtedy, gdy mam na to ochotę, czyli nie codziennie.
  5. owoce czy warzywa??
    Wybieram wszystko. Nie jadam mięsa, więc owoce i warzywa to mój jadłospis, choć te drugie zdecydowanie wolę.
  6. kawa czy herbata??
    Kawa ze względu na kopa, którego daje, a herbatki uwielbiam z powodu smaku, najchętniej różne ziołowe, kategorycznie bez żadnego cukru.
  7. plaża czy góry??
    Góry.
  8. łąka czy las??
    Mam katar sienny, więc las.
  9. spacer czy jazda na rowerze??
    Rower, bo bardzo lubię, a na spacery mam za dużego lenia :p
    No i wolę się przemieszczać w szybkim tempie, bo takie mam usposobienie.
  10. ognisko czy grill??
    To zależy czy mi zimno, czy jestem głodna :)
  11. opisz jedno ze swoich marzeń...??
    mieszkać w malowniczym miejscu, może na wsi, ale najchętniej w cieplejszym klimacie, bo pół roku zimy, to nie dla mnie... i mieć zajęcie z nienormowanym czasem pracy. Artystką zostać mi się chyba marzy :)

...a nominuję wszystkie blogi moich obecnych obserwatorów :) Poza nominującą jest Was akurat 11!

         
Pytania do Was:
1. Jak jednym słowem określisz siebie?
2. Co lubisz najbardziej na świecie?
3. Poleć mi książkę.
4. Poleć mi film :)
5. Plastyka, technika czy muzyka?
6. Krótkie czy długie włosy?
7. Ziemia, woda, powietrze czy ogień?
8. Czarne czy białe?
9. Czy jesz mięso?
10. Co robisz dla naszej planety?
11. Wymyśl pytanie i na nie odpowiedz.
Ale namieszałam :) Jeśli macie chęć kontynuować, zróbcie to samo: odpowiedzcie na moje pytania i nominujcie kolejne blogi zadając im swoje :) Miłej zabawy!

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wyróżnienie:-)Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam Ci podziękować wcześniej - więc się poprawiam.
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest to ogromnie miłe :)
    Postaram się nominować kolejne blogi, ale pewnie potrwa to czas jakiś...

    OdpowiedzUsuń