10 kwi 2013

7 day Photo Challenge!

Taką fajną rzecz znalazłam! I mnie wciągnęło absolutnie! Pewnie takich akcji na pęczki w necie, ale dla mnie nowość i debiut więc się ekscytuję jak dziecko.

Muszę nadrobić braki z dwóch dni, bo spóźnialska jestem. Na moje usprawiedliwienie zeznaję, że mam to zapisane w genach. Po mamusi. Na bank!
No to JAZZZZDA!!!



DZIEŃ 1:     Mój profil

Nic dodać nic ująć. Mój blog to moja ostatnia fascynacja. Sprawia mi frajdę robienie zdjęć i notek.




DZIEŃ 2:     Gra

Gra prosta i wszystkim znana. Chociaż jestem  zakręcona kompletnie na punkcie dalece bardziej skomplikowanych planszówek i mam ich pierdyliard, zdecydowałam się na foto kości, bo czarny i biały to wg mnie idealne połączenie kolorów. Hipnotyzuje mnie wręcz :)

 

DZIEŃ 3:      W torbie

Zadaniem było pokazać jakie skarby mamy w torbie. Oto mój skarb w torbie :) Muszę się przyznać, że trochę nagięłam zasadę, że zdjęcie musi być nowe, zrobione specjalnie na to wyzwanie. Tak więc zrobiłam nowe zdjęcie starego zdjęcia, bo odkąd zobaczyłam hasło "w torbie" już nic innego nie mogło się objawić. Tylko mój największy skarb! Teraz mi jeszcze urósł i ciężko byłoby znaleźć na niego torbę ;)

... a moja inna kobieca natura ujawnia się na tym zdjęciu w postaci napisu na torbie...

 

DZIEŃ 4:      Zimny

Ice Age mamy tego roku. Wiosny ni ma! Przyjdzie jeszcze? Może zabłądziła...

 

DZIEŃ 5:      Blisko


DZIEŃ 6:      Żółty

Jeszcze musicie poczekać, wciąż pracuję nad żółtą interpretacją :) w międzyczasie moja ulubiona, animowana interpretacja "yellow" coldplay:



OK, jestem gotowa!
Miałam dwa pomysły.
Pierwszy - wybrać coś co jest zawsze żółte i zrobić zdjęcie czarno-białe.
Drugi - wybrać obiekt, który żółty na pewno nie jest (i nie bywa) i nadać temu żółtą barwę w programie graficznym.
Chyba przekora ze mnie wyłazi...

Pomysłem mojego syna wybór padł na oko. Oto ono: oko :)










DZIEŃ 7:      Ulubione w kwietniu

Moje ulubione zajęcie w kwietniu to fotografowanie :) Bardzo dużo frajdy sprawiło mi uczestniczenie w tym wyzwaniu foto zorganizowanym przez Ulę - bardzo dziękuję!
Szybciutko zrodził się pomysł zorganizowania u siebie podobnego czelendża. Zapraszam wszystkich na wyzwanie fotograficzne u Panny Pikotki :) Już w maju - dokładna data zostanie podana w osobnym poście wkrótce.

>>> Mały apdejt >>> Wyzwanie foto odbędzie się od 13 do 19 maja! Tędy proszę!


Moje ostatnie zdjęcie do 7 dnia wyzwania pt. "ulubione w kwietniu" to znów oko, tym razem szklane :)





40 komentarzy:

  1. Skarb uroczy, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna zawartość torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza zawartość torby szczególnie zwraca uwagę. Ale nosić pewnie lekko nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie w Gliwicach dzisiaj wiosna :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gliwic? Pozdrawiam sąsiadkę z za miedzy;-)

      Usuń
  5. haha, też myślałam żeby coś o kwietniu napisać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że doąłczyłaś do zabawy - skarb super, a kwietniowy kalendarz u mnie pojawi się 7go dnia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. U Nas zimna zima trwa chyba 3/4 roku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowem: ma-sa-kra! Czuję cię jakbym mieszkała pod ziemią :( Zimno, to jeszcze nic... najgorsze, że ciągle jest ciemno. Słońca mi trzeba!!!

      Usuń
  8. No tak, o kwietniu to nie pomyślałam, a to przecież takie oczywiste skojarzenie...;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie co to za zimny kwiecień!

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz, że rano miałam ten sam pomysł z kalendarzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow czerwień ust - piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustka były moją pierwszą myślą do blisko! Dlatego oczywiście uwielbiam tę sensualną realizację tematu. Śliczna czerwień.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcie w torbie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  14. zdjęcie z torba - rozbrajające! piękne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Po Twoim komentarzu nie mogłam się powstrzymać żeby nie odwiedzić żółtego oka :P i powiem tylko że efekt genialny, a na taki pomysł (odwrotny do mojego) bym nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite, umieściłam powyższy komentarz dokładnie o godzinie 22:22:00. Jest to dokładnie taka sama godzina, o jakiej opublikowałam ten post 10 kwietnia: 22:22:00. Niesłychany zbieg okoliczności!

      Usuń
  16. efekt jest powalajacy, naprawde swietny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł i ciekawa realizacja, ja jeszcze nie umiem takich trików robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, takie wilkołacze! Chciałam psu podkolorować gałki, ale to już było za dużo żółtego w żółtym! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszło zdjęcie oka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czyżby królowały na blogach Nikony? Ja mam Canona :D ale niektóre foty robiłam komórką z braku czasu...

    OdpowiedzUsuń
  21. Poczułam tęsknotę, mój biedny Nikonik się zepsuł i tak sobie leży już długo nietknięty.

    OdpowiedzUsuń
  22. żółte oko przypomina mi oko kota :)fajny efekt
    oko obiektywy ładnie ujęte, mruga do mnie? :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Też bardzo lubię Pana Nikona :)

    OdpowiedzUsuń