25 mar 2013

Knitting rocks!




Chłopaki też robią na drutach! Moje dziecię płci męskiej również. Zrobił szalik dla misia w prezencie dla nowo narodzonego chłopca. Zmieniał kolory i dzielnie chował wszystkie końcówki. Wprawdzie szalik powstał na szydełku, bo mu wygodniej, ale na drutach też wymiata. Duuuumna jestem, nie da się ukryć ;)



...i już zaczął dwa następne projekty: kocyk do swojego pokoju z granny squares i kapcie dla starej matki ;) Zobaczymy czy wystarczy zapału, bo już powoli topnieje wraz ze śniegiem, może się okazać, że będę miała tylko na jedną nogę. Ale co tam, można uznać, że taka awangarda :)



4 komentarze:

  1. Wnioskuję, że na pierwszym zdjęciu to nie Twój syn :)
    Zdjęcie mnie powaliło, ale szaliczek bardziej. Naprwdę możesz być dumna z syna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, dobre! Do głowy mi nie przyszło, że ktoś tego odjazdowca weźmie za mojego syna :)

      Usuń
  2. Szaliczek śliczny:-) Pochwal syna:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie synkowi idzie:) oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń