16 lis 2012

Zwierzęce skojarzenia

Wydziergałam czarnego węża. Szaliczek wg dość popularnego wzoru "boa", zaczerpniętego dawno temu z garnstudio.com



Skojarzenia, to ja mam ciekawe... pomyślałam o czarnej mambie


Czy wiesz, że Czarna Mamba jest jednym z najszybszych węży na Świecie?
Wąż ten jest zdolny do poruszania się z prędkością 20 km/h a największa odnotowana szybkość to 24 km/h. Mamba czarna jest największym jadowitym wężem w Afryce, o długości przekraczającej 2,5 m, ale dochodzącej niekiedy do ponad 4,5 m[4]. Nazwa gatunkowa węża pochodzi od czarnej barwy wnętrza pyska. Posiada wysoko toksyczny jad zawierający neurotoksynę, to dawka śmiertelna jeśli nie zastosuje się szybko antidotum. Eurotoksyna oddziałuje na układ nerwowy ofiary, paraliżując mięśnie – ofiara zachowuje świadomość, ale jest sparaliżowana. Śmierć następuje wskutek uduszenia, zwykle w ciągu 7-15 godzin od ukąszenia.
źródło: http://www.szczekaopada.pl

...i jeszcze materiał dla widzów o mocnych nerwach ;)
http://ngc.gazeta.pl/pl/najgrozniejsze-weze/wideo/czarna-mamba

Brrrrr!


Lepiej zmienię temat na przyjemniejszy.


--- Looking for Blue ---




Jest już w drodze do mnie taki cudny moteczek Buscando Azul, myślę, że powstanie z niego moja pierwsza chusta. Waham się jeszcze jaki wzór wybrać, bardzo podoba mi się jesienny The Lonely Tree, ale ponieważ ładnie mu w tweedzie, casting na Malabrigo chyba wygra Dragonfly Wings. Oba dostępne na Rav za free.



Kontynuuję grę w skojarzenia, Buscando azul pozwala na piękne, skrzydlate.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz